My love

2013-03-10 - 14:35:01

En vecka utan älskling. Igår mötte han upp mig med en ros i handen. När jag steg in i hans lägenhet hade han gjort det här: 

 
tvekar inte en sekund att säga det här .. JAG HAR VÄRLDENS FINASTE POJKVÄN.

Aldrig haft någon som har visat sin kärlek på så fint sätt som han gör det, ingen har någonsin gjort såhär mycket för mig som han har gjort. I december träffades vi för första gången själva i hans lägenhet. Sedan dess har vi träffats varenda dag utan denna vecka. Vi har haft riktigt fina dagar tillsammans och jag ångrar ingenting med honom. Jag älskar honom mer och mer för varje dag som går. Trodde aldrig att det skulle bli han och och jag , att han skulle falla för mig? Nu är han och jag ett vi. Mitt hjärta , mitt allt , min största kärlek. Jag är så fruktansvärt glad att han är min och kommer aldrig förstöra det här vi har. 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0