älskling

2013-03-02 - 19:36:58

saknar min fina pojkvän så otroligt mycket .. ändå har vi bara vart ifrån varandra i 15 timmar.. ställer hela tiden frågan till mig själv hur jag ska klara en hel vecka. jag har aldrig vart så kär som jag är i honom. Han är det bästa som har hänt mig och jag vill tillbringa resten av mitt liv med honom. jag är så fruktansvärt lycklig med honom. Trodde aldrig att jag skulle hitta den rätta , men nu har jag gjort det. Tobias winroth ♥

mitt hjärta, min kärlek , mitt allt.
det har aldrig känt så rätt som med honom. jag vill bara ha honom , ingen annan bara min fina tobias. fan vad jag saknar honom:(( ♥
7 dagar kvar <3

nu ska ja ha en kul vecka .. slippa skolan och bara få göra något jag tycker är kul .

yolo!! hejdå


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0