hotell

2013-07-29 - 17:46:50

jobbat och slitit idag.. som vanligt men ändå! Imorgon och på onsdag är mina två lediga dagar på 10 dagar.. Såå ska sova ut imorgon och sen dra mig till körskolan för körlektion. Nu börjar ja bli mer och mer nervös. Det närmar sig mer och mer nu miihiiihihi!!!! Vad jag längtar!! sista körlektionen gick så jäkla bra ! Kommentaren jag fick av mig körskolelärare : synd att det inte var uppkörning idag , för då hade du klarat det!! :D Ahh juste imorgon ska ja träffa min vän som jag saknar otroligt mycket ,nämligen sofie!! och hennes lilla beeebis. Så köpt lite kläder till den så hoppas de passar :D 
 
Onsdag ska jag städa lägenheten och bara fixa typ. kanske ja vet inte. haha stallet med. men hon har vilovecka just nu sååå ska bara kolla till, (hon har det för jag kommer jobba så mycket, så har tyvärr inte den tiden + mycket med körkortet) mohaha :D:D 
 
 

 
 
Den 27:e hade tobias och jag 6 underbara månader. Bästa månader i mitt liv!! ja vet att alla säger såå.. men jag menar verkligen det. Vi har haft mot och medvindar. Men om man verkligen tycker om någon kämpar man för det. Han är den finaste människa jag mött och jag tänker aldrig släppa honom! Den 10/8 åker tobias och jag till Göteborg och bor på hotell i 3 dagar. Det finaste av det alla!!Fick det av tobias i födelsedag present + liseberg :D:D Dubbelrum superior på 30m2 istället för 17 m2 !! lyyyyyx!!! bäste presenten!!
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0