kärlek

2013-02-03 - 14:20:58

Efter att ha fixat stallet och mig själv så åkte jag och älskling till Jönköping för lite shopping igår ! MYS 
fick med mig två tröjor hem , tyckte dock inte att de fanns så mycket. Sen åkte vi till hans mamma och lämnade bilen och sedan vidare till hans lägenhet.. efter det hemmakväll för chips och godis sen hem till mig för lite mat.Såklart kollade vi på melodifestivalen .. men blev sjukt besviken då nästan alla låtar va kassa.. Sen la vi oss och sov.. så åkte han för någon timmasen kanske. Så nu håller jag på att städa lite.. vid 5 ska jag ta in hästarna å sen ska jag och baby gå en sväng med finaste hästen. Sen ikväll blir det soffhäng och imorgon blir det skola och sen ska Hanna och jag till eksjö med hästen. Hoppas på det bästa. 

herrååå


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0