tävling

2012-09-23 - 20:20:55

Hej .. precis beställt min studenmössa.. as snygg och nytt löshår.. hoppas detta är bättre! 

idag va det då alltså hopptävling , Km!! Började med en clear round. Blev felfri och en rosett . Mini km gick bra men omhoppningen tappade hon farten.. va lite trött och så.. 2 sekunder från den som vann.Det var alltså 3 banor idag jag skulle komma ihåg. en till clear rounden , en till km och en till omhoppningen..  jag är nöjd med dagens ritt. att jag kom ihåg banorna  ,Planerade vägarna bra och även tittade vart ja skulle i godtid. Så känner att ja är väldigt nöjd. Sen så åkta ja lite transport med.. Alltid roligt det. Hanna och ja städade stallet så jag känner att ja har gjort väldigt mycket bra idag. såå ja kan nog sova gott inatt , hoppas min lilla plutt därute sover gott med inatt. 

Här har ni en bild från idag:))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0