Life's not about people who act true to your face, it's about people who remain true behind your back.

2012-03-25 - 12:39:42

nuuu ska ja äntligen få träffa älskling , på söndagar brukar jag alltid klättra med henne.Men idag tänker jag inte göra det , så fint väder så ja tänker faktiskt rida ut en sväng! otroligt härligt.Alltid skönt att få komma ut och tänka igenom allt och inse att livet är bra härligt!  Denna vecka händer absolut inget speciellt , eller på fredag har jag riskettan så slipper skolan. YES! Något börjar få mig att tycka mindra om skolan , börjar helt enkelt tröttna! Beror nog på att jag inte har den tid till det jag vill , sitta och pendla spendera tid på saker jag egentligen kanske inte vill . Men det är en annan femma. Snart är skiten slut och då har jag mer tid till saker jag vill göra. NÄÄ NU SKA JA TA MIG EN MYSTUR PÅ VÄRLDENS FINASTE OCH BÄSTA. MIN ÖGONSTEN♥ lyyycklig tjeeej!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0