loooove<3

2012-06-17 - 23:42:42

Grattis världen bästa systet till studenten! :D
Hade nog de bästa kvällen igårkväll/natt! Med Familj , vänner osv.. De va grymt!! Hade såå otroligt kul! Sist va de bara jag rikard och richard kvar. Dansgolvet blev på bord och stolar istället för på marken! Riktigt kul va de. Hoppas på en sådan här midsommarafton med! de kommer bli grymt isåfalll. dock inte bestämt ännu om jag ska va med eller inte.Vi får se hur ja gör. Först ska ja jobba på midsommar iaf.. mindre kul kanske. men pengar:) Nog om de :) Idag har ja faktiskt ridit en sväng på min finfina häst. Red tillsammans med hanna och Ladie! :)Det gick kanon ! Russin är mycket bättre nu , hon går normalt igen!En otrolig lättnad faktiskt.Man tror ju alltid de värsta i början .. Även ja gjorde de denna gång.. Men som tur är ,är allt bra nu! Ska iaf rida en sväng imorgon. O sen vid 3 ska ja klippa mig.. heh! bild kommer imorgon! fick även en ny äcklig vän idag. Herr fästing men han finns tyvärr inte mer. Men han har lämnat ett avtryck av sig själv i min navel.. vidrigt juu! hehe men nu ska ja kolla film och bara ta de lugnt. puss:) Ojuste!! hanna och ja flyttade små kattbebisar idag. Så himla små och söta.haha men godnatt nuu..:)






 

 

 

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0