Linje

2012-06-29 - 19:21:27

Heeej , slutade jobba vid 6.. vart en väldigt lång dag. Men den har gått okej. Mamma har hämtat ut mina nya tabletter. Fick även en lapp hem från skolan , vilken inriktning osv. Eftersom jag tyvärr har vart så korkad och struntat lite i matten så har ja fått ett ig vilket gör att ja inte kommer in på inriktningen jag vill.. Men mamma och jag ska ringa till dom som har hand om det och säga att de inte funkar för mig.. eftersom min allergi..Vilket jag också har papper från min läkare..så ja kan ju visa de. Annars har jag sagt så .. att jag tyvärr kommer byta linje. För delikatess är inget jag vill jobba med. Då kommer jag istället söka in till himmelstalundsgymnasiet.. Djurpark, djursjukvård eller djurvård naturvetenskap Får ta de lite som det kommer faktiskt. Har till vecka 29 och tänka om de skulle va så att ja inte får byta. Då byter ja stad , skola och linje. Ja allt. Tror faktiskt jag skulle passa riktigt bra där. Så inga större problem för mig och de är så att jag måste byta.. kommer nog bli riktigt bra ändå:) Jaja nog om de nu ska ja hjälpa mamma med maten. hejdå:)
cissi

Jag sa att jag också skulle byta linje om jag inte kom in på de jag ville:)

2012-06-29 - 20:18:29
URL: http://cissigullberg.blogg.se
cissi

Jag kom in på de jag ville så jag ska gå kvar, annars vet jag inte riktigt! :) men jaa, jag hade ju tur och fick de jag ville, hoppas du får byta, du kan ju inte hålla på med massa saker som du inte tål

2012-06-29 - 21:56:53
URL: http://sweetandsalt.blogg.se
Anonym

Vilken stad ligger de gymnasiumen?

2012-06-29 - 22:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0