Fråga

2012-06-29 - 23:47:45

Eftersom det är från en anonym person så svara jag här. Skolan ligger i Norrköping. Det tar cirka 70-75 minuter att åka dit. Så en lång resa blir det ju om jag skulle byta. Men vi får helt enkelt se , det beror helt på dom som sköter detta. Jag vill ju egentligen inte byta , jag trivs som fisken i vattnet i min klass. Jätte skön klass verkligen. Men om jag ska tänka på min framtid och ja inte får den inriktning jag vill så lutar det på att byta linje. Även att jag inte vill lämna min klass , det finns endel riktigt sköna människor som jag älskar fruktansvärt mycket , även om ja vill spendera dagarna med dom så kommer det inte bli så om ja byter , den tiden lär ju inte finns , hur mycket ja än skulle vilja! Man ska åka tåg , plugga och sen har ja en häst att sköta om. Men jag tänker inte sitta o skriva massa gojja nu , jag vet inte hur det blir. Men jag vill inte byta om möjligheten finns att ändra min inriktning.Det ska alla ha riktigt klart för sig iaf. ha de fint så hörs vi sen.


 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0