Don't pretend that everything is fine when it's not!

2012-06-27 - 22:48:19

Några bilder från idag , kan även säga att min vackraste älskling ännu inte är frisk. Det känns fortfarande.Hon är inte samma glada häst.. Just nu känns det väldigt tråkigt och jag vet inte vad jag ska göra för att hon ska bli den där galna hästen som alltid är glad och framåt. Hoppas att hon snart blir frisk och bra..Det jobbigaste är att hon verkligen försöker och kämpar men hon har ont.. och nu larvar hon sig inte som hon ibland kan göra.. de syns att hon inte gör de. Jag hoppas såklart på det bästa♥ Jag jobbade iaf till 2 idag , skönt!! Tog lite kort med ellen och även på sabine! Sen drog sara och jag på en utflykt.. hehe till Linderås! Spelade lite minigolf och åt lite glass. Åkte in till tranås igen köpte lite jordgubbar och annat gott och åkte ut till hätte. Sen när vi va där så blev vi sugna på pommes så åt lite där ute med hah. Och nu sitter jag här och ska strax sova. Fick frågan om jag kunde börja vid klockan 6 imorgon , och självklart kan jag inte säga nej till när dom behöver mig . haha(a) Så ja är så snäll och ställer upp. Så jobbar till 2 imorgon. Så godnatt med er:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0