Synd att människor inte är som ballonger , sprängs när dom får för mycket luft.

2012-07-06 - 17:51:43

Duschat och lite och ska strax börja fixa mig! Sen blir det förkrök här :)! Sen blir det nog statt:)! 
taggat till tusen!!! Min dag har gått åt helvete. Ja tappade bullar i en ugn(en stor ugn) så ja har suttit inne i en ugn som var på 230 grader sen fick ja ett stort brännmärke över hela handen.. jippi..-.- tappat allting och kört in i allting.. inte min dag. Kanske blir alkoholförgiftat eller drogad ikväll.. vem vet!!! Känns som vad som helst kan hända idag.Tror de mest på att ja är lite små irriterad.. inte så jävla konstigt tror de är väldigt många andra som är de med. Men ska inte låta de förstöra kvällen. ha de fint puss!! Förövrigt vill ja tack alla mina fantastiska vänner som är så super duper snälla och allt. Tusen tack!. Btw imorgon blir de utgång med väldigt bra brudar!! Men 3 saknas tyvärr.. som inte har ålder inne.. så jävla synd!!! Ellen , linn och hanna! Men när dom fyllt ska vi kötta sönder krogen !!!!!!!!!!!
 
Ellen

Kommer bli galet! Längtar som tusan till i höst, då är det vi som levererar!
Vi måste snacka skype snaaaaaaaaaaart!

2012-07-07 - 23:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0