lycka!

2012-07-13 - 22:48:10

Okeeej , nu är jag tillbaka! Har inte riktigt haft tid/ork att skriva. Så har blivit lite citat istället. Men bättre än inget.Jobbade till 2 igår.. usch kämpigt. haha! Sen direkt till stationen där ja mötte upp en mycket fin kille , drog hem till mig och lagade lite mat.. eller han lagade!(a) Sen kollade vi på lite film och så:) Sen åkte han hem runt halv 10 tror ja! Idag började ja 6.. skulle jobbat till 6 men jobbade bara till halv 5! fanns inget o göra så drog hem.. hehe! Drog till stallet och hade hoppträning. Eftersom russin har vart halt så var det första hopplektionen men jag är väldigt nöjd och hon va sjukt pigg! Hon svängde ut precis innan hindret ett par gånger. Men de va mitt fel! Kom lite fel och jobbade inte med benen! Sen tog vi ett galopp varv på åkern.. heh! MYS!  Lugn fredag! jobbar 6-13 imorgon så ska snart lägga mig o sova. Sen efter de blir det rida en sväng med sabine och efter de fixa mig och dra iväg på förfest hos jonas med de absolut finaste människorna och sen parken!! :) 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0