häääst!

2012-07-19 - 21:37:13

hejhopp! Igår red ja o ellen en runda på nästan 2 timmar! Jätte mysigt fast vi visste typ inte vart vi skulle. Ellen hade aldrig ridit den rundan och jag red den med märtha 2009! Stigarna i skogen hade typ växt igen .. så ah! Men det blev en lyckad runda. Landsväg , grusväg & terräng! Jätte bra runda! Landsvägen gick hur bra som helst att rida på! Russin är ju inte trafiksäker så man vet ju inte med henne , men hon skötte sig mycket bra:) Idag har jag iaf jobbat 6-4! Imorgon jobbar ja 6-13! SKÖNT! Sen ska ja ta ett dressyrpass i paddocken med russin , galopp på volt! Sen ska jag rida walle med! Har honom till måndag eller tisdag! Så 2 hästar:)! Vet dock inte vad jag ska göra med honom! Men de löser sig:) Kanske klättra :)! Vi hörs ! Pusss

 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0