If I could give you one thing in life, I would give you the ability to see yourself through my eyes, only then would you realize how special you are to me.

2012-01-12 - 21:39:16

dressyrlektionen gick rätt bra , men hon är grymt svår i galopp.
hon sticker iväg och gör inte alls som ja vill.Men volterna gjorde henne mer fokuserade  på ridningen och då hann hon inte tänka på att springa iväg för mig.. Så de va ett stort plus.
Men de finns fortfarande väldigt mycket att jobba på + att ja måste få starkare ben.
mitt vänstra ben är hur svagt som helst. Ridning är inte som många tror att bara sitta på en häst.
de är så sjukt mycket mer. så nu får ja ta tag o göra något åt mina svaga ben.

I helgen kör vi på en hoppträning , de är russin starka sida. Hon har en underbar hoppteknik och gör allt för att inte riva det. Hon flyger över hindrena och man ser verkligen på henne att hon älskar det. alltid lika glad & sprallig.
hon är verkligen världens bästa♥

hoppbilder genom åren!♥

börjar med denna bild då , en av de första hoppträningar! tider det ! 
men oj , vilken tjockis :)






















kärlek till min andra halva♥
Utan dig kan ja inte leva , utan dig är jag inte hel.
Jag känner mig stolt , lycklig och väldigt glad när jag ser bilderna på oss två.
för jag vet att min lycka , min stolthet & mitt leende är 110% sann.
fäller några glädjetårar för jag mår så himla bra tillsammans med russin!
Jag hoppas ni ser de på bilderna & all kärlek till min diamant!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0