just believe on me , i know what i talk about!

2012-01-10 - 22:17:38

har inte orkat blogga , idag har jag bara legat och tagit de lungt i soffan.skönt!
Jaj dagen har vart helt okej , lite små huvudvärk , men ingen större fara. Har även döpt min lilla ''cp knöl''.
benjamin blev namnet alltså min hjärna som åkt ut lite... såå söt är den haha. skämt osidå.

Hoppas på att ett brev ska komma till mig. Ett brev från jönköping sjukhus nämligen. tillhör ju där som sjukhus. vårt sjukhus är ju inte så stort. men vi har ett iaf. Ja ska få ta tre sprutor första då sen andra 2 månader senare och den sista 6 månader senare. Jaja vet inte varför men det är så. så väntar på de där brevet som ja hoppas kommer denna eller nästa vecka, så de blir avklarat om man säger så. skulle va rätt skönt faktiskt.som tur är så ska ja ta dom här.

Ska även skriva till trafikverket något om körkort. men de får bli imorgon. har även öppethus imorgon
så skola från 8:15-19.30 blir ju jäätte kul va i skolan i nästan 12 timmar wooppps! sug...
men de kommer säkert bli bra :)

annars då? jo jag mår kanon bra , som man ska göra. ska sova nu hade ja tänkt. ska bli skönt de med :)
vi hörs imorgon eller torsdag. ha de fint allt .



jag vet att livet inte alltid kan va lätt , de kommer dalar och allt kan kännas förjävligt.
men det är värt att kämpa för , varenda sekund & minut. believe me!
Livet är helt underbart & det har jag verkligen fattat nu , så tro mig de är värt att kämpa för.
man har bara ett liv , så snälla alla ta vara på det ni har. allt kommer bli bra endag!
Do not Forget love life for what it is. Never hate life for what it is not.
puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0