säg det till alla jag är påväg och att jag älskar varje steg jag tar.

2012-01-01 - 23:27:58

ska snart krypa ner i sängen.
imorgon blir det att rida en sväng & gå en långpromenad med sara MYS♥
tror att ja kommer lyckas med det ja vill dehär året. träna mer , äta nyttigare , gå ner i vikt.
de är de mitt år ska bestå av , Typ. Imorgon ska ja gå 2 km själv. sen kanske sara o ja går närmare en mil. vad vet jag. beror på vädret och så. men mer än en halvmil blir det. Så jäkla skönt!
Känner också att detta år kommer bli förbannat bra , inga sura miner , detta år ska bli bra. riktigt bra.
ska verkligen spendera de med folk jag tycker om & göra de jag älskar.
ÅHHHHHHHHH , jag älskar faktiskt livet nu. allt är så himla perfekt♥
Min superduper fina vän , åh saknar när vi campade ♥
kommer aldrig glömma den dagen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0