Open your mind, before your mouth!

2012-01-28 - 13:44:43

vart o ridit en sväng , russin va hur duktig som helst idag.
jätte lugn och duktig. blev väldigt överraskad.. första gången med mig typ. Hah

nu ska ja fixa mig lite , packa väskan oså.
Sen vid 3 ska mamma skjutsa mig till patricia , haha orkar inte gå med värsta väskan.. 
där ska vi fixa oss lite parre jag och hedda. Sen ska vi fara vidare ,  en bit utanför tranås. Till kajsa alltså.
Där ska vi några flickor äta mat och senare sen blir det party & vidare in till stan. Japp så ser min kväll ut :)
så jag tror att de kommer bli en underbar kväll , systemkameran ska som sagt med så det kommer ut lite bilder imorgon. Beror på när ja kommer hem , patricia och jag ska nämligen sova hos kajsa. så man vet inte när vi kommer komma hem :D haha!

ha en fantastisk fin kväll alla. tjaaaooooo!
Emelie

Vad fin bild! =D

2012-01-28 - 16:29:20
URL: http://emellay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0