Vet ni varför jag ler? För jag har hela världen i min famn.

2012-02-07 - 22:03:21

jappjapp .. kollat lite på tv gjort kalkyl & planering till provet imorgon även gjort häftet.
men spelar ju ingen större roll för jag ska inte till skolan imorgon , så blir inget prov för min del.
får göra det längre fram japp. tråkigt nog men är försjuk och det suger skapligt mycket.

Ska istället sova , plugga & ner till körskolan och naturligtvis försöka bli frisk.
jag har vart väldigt mycket sjuk nu på sistonde och jag har ingen aning varför . jag klär mig bra osv.
Så fattar inte varför.. dåligt immunförsvar kanske? jag är otroligt trött på det här iaf...

Jaja finns inte mycket mer o säga.
texten förklarar otroligt mycket!♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0