Love for me, it's not who I can imagine myself with. It's who I can't imagine myself without!

2012-02-13 - 22:08:47

seg dag. dagen började med att jag absolut inte ville gå upp.. bara sova vidare.
serveringsprovet vet ja inte hur det gick , så de pratar ja inte om. Annars har dagen i skolan vart rätt slapp..
Från ja kom hem till halv 9 satt ja med kalkyler som ska va inne imorgon , kallkök! suger galet mycket.
Sjukt tråkigt , menmen! Nu är det klart. Ledig på Onsdag vilket betyder att jag ska spendera tid med min andra halva.Fredag ett stort prov + redovisning , sen avslutas serverings kursen! GALET skönt. Men måste bara skriva en meny.. skapligt tråkigt. Menmen!  Om en vecka har jag lov , så himla fint. Lovet kommer spenderas med finaste vänner och mitt hjärta såklart. Kommer bli så otroligt skönt.

jag älskar dig fruktansvärt jävla mycket!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0