I've learned that life is tough, but I'm tougher

2012-02-11 - 18:50:25

Kom nyss hem , har vart o tittat på min syster som har haft bandy match.
de förlorade dock men duktiga va dom allt :)

Nu blir det taco & sen melodifestivalen o efter de film.
Känner mig inte så party sugen eftersom jag vart sjuk i veckan.
så vill bara bli frisk. Det gick förövrigt bra att rida , klättrade med russin och det gick helt okej, lite halt så hoppade av o gick med henne istället. O deus gick ja en promenad med. O tog lite fina kort. Lola red jag inte idag , utan lolas ägare Linda kom och red henne istället :)

Imorgon ska ja konditions träna russin , hoppa lite i skogen . Sen är ja bort bjuden.
Självklart måste ja plugga med , serveringprov. Men ska njuta av helgen nu.
Ha en super fin lördag alla , puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0