Sometimes you don't realize how far you've gotten until you look around at the people who are still trailing far behind you.

2012-02-03 - 19:41:35

äntligen äntligen helg. spendera tid med min andra halv imorgon , känns väldigt bra och skönt.
skönt att få komma ut ett tag.  Speciellt till någon som är allt för mig. Japppjapp.lyckan är på max i hennes närvaro.så sant som skrivet. saknar min gulleplutt otroligt mycket. Fick ett sms  att mitt paket kommit och sen fick ja även ett brev.. som jag måste fixa lite med. ska försöka fixa allt imorgon om ja hinner. ska iväg sen på kvällen till linköping. Spendera tid med människor jag tycker om. så lördag kommer verkligen bli en lyckad dag.
Ska kanske även träffa parre en stund , kalas bra. :D

puss hej , nu ska ja titta på tv i min ensamhet. 

älskar dig mest ♥
tack älskling för att du finns.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0