Don't judge me until you know me, don't underestimate me until you've challenged me and don't talk about me until you've talked to me.

2012-02-22 - 21:29:22

ätit på donken med patricia och tim. Åkte sen hem till tim o snackade lite där med hans mamma o hennes kompis eller ngt. så nu är jag hemma o väntar på att BB ska börja .. imorgon ska ja till holavedgymnasiet IGEN.
möta upp min fina och sedan iväg till körskolan.. kommer bli kalas. Sen ska ja rida meeeed. OOHHH de gick bra o köra med. hoppade faktiskt aldrig iväg. fick dock ett kärringstopp.. men känner mig lite grym. sen kom en lastbil o tog plats. Men ja är nöjd. o dagen har vart kanon bra..

Vi hörs PUSS!!
Eriica

Saknar dig massa mer, får verkligen ta tag i det någon dag & ses! <3

2012-02-22 - 23:31:24
URL: http://eswensson.blogg.se/
Jennifer

Bara en fråga, Vad tycker du om min blogg? Är headern bra?

Skriver jag intressanta inlägg? Jag tar gärna imot kritik så

jag kan förbättra mig :)

Kram på dig fina du!

Och jätte fin blogg verkligen!!

2012-02-23 - 19:29:53
URL: http://jenniferspictures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0