världens bästa häst

2012-08-13 - 16:24:25

har orkat skriva på länge , har mest lagt upp citat! Men så kan de bli ibland.Nu har jag iaf slutat jobba och är fri som en fågel i en vecka! Spenderat helgen i stallet med världens knäppaste häst! Hon har vart överladdad alla ridturer nu! Så himla underbart!! Hoppat från sida till sidan som en hare och bara när jag tagit tag i tyglarna har hon galopperat iväg och börjat trippa o när man säger till henne går hon på sidan! HAHA ja älskar henne!!!! Idag åkte ja ut till stallet vid 7:50 för att äta lite frukost med hästarna. Så satt i hagen och hade hästarna runt omkring mig..Helt underbart!! Sen så gick jag en sväng med finaste russin! Skönt för henne att vila ryggen ibland:)Imorgon vet jag inte vad jag ska göra ,kanske lite dressyr i paddocken eller hoppning. Vi får se! 
Satt och kollade på lite sadlar förut hittade en jätte fin hoppsadel för några tusen som va jätte fin och ny .. Så va den brun... ja vill ha en svart sadel!! Skit också!! Får leta vidare! Russin kan inte ha alla sadlar heller dom bara snurrar runt eftersom hon inte har någon manke.. Så den hon har nu är perfekt men behöver en BRA hoppsadel. 

Jaja men vi hörs senare pusss!!


hennes 1000 sår har förövrigt läkt jätte fint! Tvättade det idag och det såg jätte fint ut. Lite små sår kvar. 
Ingen större fara. Syns dock inte så mycket på bilden;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0