uppdatering

2012-08-22 - 18:17:55

Okej kan börja med och säga en väldigt rolig sak.. för mig iaf!! Jag har äntligen fått en tatueringstid! 
Så den 18 september klockan 14:00 åker jag till nässjö och gör min första tatuering! Men jag kan redan nu säga att det INTE kommer bli min enda.Jag har ett x antal till jag ska göra! En som kommer va rätt stor men det ska bli min andra tatuering och den ska göras i vinter/sen höst!  Jag har väldigt mycket att se fram emot! Vilket som är skit roligt. Men iaf! Livet rullar på , redan väldigt trött på dagarna även att vi inte göra ett skit i skolan! Har även fått en telefontid till sjukhuset på tisdag , sen får vi se hur det blir! Ska troligtvis ner till sjukhuset här , dom vill göra nya tester det är nog mest för att kolla så att det inte har blivit något nytt kan ja tänka mig.Sen får vi se hur det blir med jönköping.. Så just nu väntar jag bara på ett sjukintyg så jag kan ge till rektorn så jag kan få byta någon gång, sen ska de skickas in till skol ledningen eller vad de nu va. Ja har ingen aning men de fixar nog hon. Haft tur i otur de sista åren med alla saker jag fått. But lifes goes on:) Idag vilar min plutt eftersom jag mår mindre bra. 
Jaja , har nog inte mycket mer o säga just nu. Hörs sen :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0