jag älskar henne så fruktansvärt mycket.

2012-08-21 - 22:18:00


finner inga ord.. Hon är den finaste på denna planet. Alltid varit den som funnits där för mig och alltid gjort mig så otroligt lycklig. Alltid fått mig att skatta även i de stunder ja inte orkat någonting. Jag är tacksam för att ja har henne. Så otroligt stolt över denna häst. Så mycket vi har gjort tillsammans och så sjukt mycket hon har hjälpt mig. Vi har utvecklats otroligt mycket. Ibörjan kunde man knappt rida henne , man satt aldrig kvar! Det kändes omöjligt. Men tack vare att jag aldrig gav upp och att hon gav mig chansen att få lära känna henne gick de vägen. Annars hade vi aldrig varit här idag. Hon har  en grym hoppteknik och är otroligt arbetsvillig häst. Om jag bara träffat denna häst tidigare och tränat upp henne tidigare hade hon kunnat gå hur långt som helst i hoppning. En ponny med extremt mycket energi .. så man får inte va rädd för fart när man sätter sig upp på henne , man får va med på att vad som helst kan hända  och att hon skenar iväg några gånger på en ridtur o att hon ligger ner i svängarna för att vinna tid.  Men inget av detta kommer man  kunna ta bort från henne , det är sånn hon är och utan det är det inte min underbara russin. Det är just det jag älskar med henne att hon busar och har en energi som ingen annan!  Den dagen ja måste lämna ifrån russin kommer va den jobbigaste dagen i mitt liv , jag kommer gå sönder helt och hållet.. Hon är hela mitt liv. 
Lisa :)

Hon är ju ganska söt faktiskt :)

2012-08-22 - 17:08:26
URL: http://lisaliljeblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0