färgat håret.. wooho:D

2011-09-03 - 14:27:55

tjenare , mitt liv är just nu ett enda stort kaos ..eller nästan. ja menar såå stressigt!
så egentligen har ja inte tid att uppdatera men jag gör det för eran skull OKEJ!
men inga bilder , hinner inte lägga in dom på datorn.

kom precis hem , har vart funkonär på dressyrtävling. Det gick kanon.
gick dock upp lite över 7 + att vi va uppe rätt sent och ja ska va upp väldigt länge idag.
lär ju däcka. HAHA

igår blev de filmkväll med hanna , anna , linda & sara . dock somnade ja sista halvtimmen av filmen så har ingen aning om hur den slutade. men ja ;) haha! slingade även håret. ni får se det imorgon kanske.grådagen var extremt stressig ,buss från skolan , kom precis till tåget typ.. men han.  sen så skulle ja hinna med buss från tranås mot ödeshög. så mycket tider och sånt o hålla koll på.
träffa även 2 mycket saknade människor :D:D

Nuu ska ja iaf hoppa in i duschen , sen vidare med tåget till linköping och från där ska ja hinna med en buss som går 5 minuter efter tåget kommit fram. så får se om ja hinnar bussen och hinner med den.

ikväll blir det röj i borensberg , finfina vänner , pizza och alkohol! kommer bli en bra kväll får vi hoppas på:)
kommer hem någongång imorgon , kan inte säga tid. men då ska ja iallafall rida & PLUGGA ett måste ..


vilken vänskap kan få dig att hata en person så jävla mycket?
jag vill berätta för alla vem du är vilken människa som rör mig besvär
som fick mig att inse att vänskap kan ge hat och kärlek och att det kan gå fel.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0