Tylösand 2011

2011-09-26 - 22:38:39

ligger i sängen allt fixat för morgondagen..
har idrott.. både kul o tråkigt.
fridrott tummen upp för det, tummen ner för vi inte har höjdhopp.. de är ju de jag kan och tycker är kul!
skit samma.. måste iaf ställa klockan på senast halv 8 .. försov mig idag.. mindre bra ;)
så ska försöka gå upp i tid imorgon! får vi se hur det går.

idag har jag iaf pluggat svenska & ridit en fin skogstur på russin.
försökt med lite övningar osådär. hanna ska även fixa lite övningar till mig för hon åker bort.
så sen ska hon förhoppningsvis se en förändring i det sen när hon kommer hem.
blir kanon.

kanske borde ta o sova nuuuuu , de är ju en dag imorgon med!

natti!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0