Nattiii!

2011-09-07 - 21:25:45

tjaa :)
longerat russin och även borstat deus så han slapp stå ute i regnet.
såå har ja kollat på room raiders och  bonde söker fruu! shiit vad jag har saknat de programet såå .

kööör på mina fullkorns crips som ja nu mera lever på , så jäkla gott!




Nu till något annat .

R.I.P stefan!
Vila i frid stefan liv.
All min kärlek och tankar går till hans familj , släkt och vänner.
det är så otroligt hemskt. Sånt här får verkligen inte hända.

Såå ung och så otroligt många år kvar att leva. det är ofartbart de som händer i världen.
Jag blir seriöst deprimerad av att gå in på facebook och läsa allt som skrivs. så jag låter helt enkelt bli.

Du va en riktigt grym människa , Vila i frid nu , känns så hemskt o säga det till någon som har halva livet kvar o leva♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0