Hoppträning!

2011-09-13 - 22:26:16

Hejhopp!
skola till halv 5 , kändes extremt seg eftersom sista lektionen kändes rätt meningslös.
Natur och vi kollade på blandannats rödlök i mikroskop.. ja känner mer vafan har vi för nytta av det i framtiden?
absolut ingen nytta alls.. så det kändes bara onödigt att gå till halv 5..
men aja ja kan ju inte göra så mycket åt det , men väldigt segt.
eftersom mina tåg går bara halv.. så ja och bella väntade tillsammans på halv 6 tåget.
åkte hem och sen fick ja öka farten hem.. direkt hem fick skjuts av min fina bror.
direkt ner till stallet , borsta och hoppa upp.

Hela dagen har ja vetat att ha hoppträning en blåsigdag på russin kan bara sluta illa..
Men ja hoppade upp. dock använde jag faktiskt säkerhetsväst , brukar aldrig använda det men jag kände att det kan behövas en blåsigdag som denna. har ingen större lust att bli skadad till tävlingen i helgen.
när ja hoppat upp såå kommer ja på att jag glömt kameran. rider in i stallet hämtar kameran och hänger runt mig.
så rör sig en sak utanför stallet, russin blir knäpp och skenar iväg några meter men får stopp på henne.
haha och då kände ja att idag ramlar jag av.
men icke ;) !

Det gick faktiskt kanon , idag körde vi på gymnastikhoppning och sen även några högre hinder.
hon va extremt pigg .. haha försökte hålla in henne men det gick verkligen inte. såå hon va hel galen.
o rädd för hanna som va på banan o grejer. hel knäpp va hon idag. o när ja skulle in i stallet såå springer hon typ på mig. haha Knäpp häst dedär alltså.Men hon är underbar:D


dagen har vart bra men jävligt segt i skolan , men har man fina vänner som gör dagen bra såå blir den så mycket bättre.

nuu börjar ja tagga mot torsdag lördag och söndag!
Torsdag drar Lp2 och Lp3 till stockholm :)
Lördag Paarty
Söndag Tävling , taaggar söööönder!!!!! :D

några bilder från idag!=D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0