det finns ...

2011-09-14 - 16:49:43

Hej. ska strax ut o rida en sväng eller något.

Imorgon drar vi till stockholm och jag skulle va lite smart o lägga in låtar på min ipod nu.
Men nej det funkar inte , så ja är skapligt deprimerad o ja har ingen jävla aning hur jag ska göra nu.
o ja har haft den sen juli typ. snacka om att ja blir lite sådär irriterad på skiten.
Hela morgondagen är förstörd så ja skiter fan it...  orkar seriöst inte bry mig nuu.. så fuktansvärt arg på allt o alla just nu..  har faktiskt större lust o va hemmaimorgon o skita i stockholm!

Ska dra ut o rida o efter springa en sväng eller något.
borde också gå och köpa naturgodis o activia drickyoghurt!
Men mitt humör är verkligen sämst nu så jag skiter i det ..

Aja ska dra nu och förhoppningsvis är humöret bättre sen.
allt blir så mycket bättre o va i älsklings närhet.

mitt allt♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0