With all the toys in the world, pepole choose feelings to play with!!

2011-10-10 - 00:18:44

tja!
sliten efter denna helg men den har vart fin! fredag va brudarna här o myste , kanon kväll/natt!
lördag åkte dom ju hem. senare påkvällen drog ja till kajsa.
planeran va att glo på film hemma o typ ta de lugnt , vilket vi inte gjorde , vi drog till någon okänd kille i säby!
kolla på film o sen skulle kajsa ner & självklart ramlar hon ner för hela trappan!
jag har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde då , ja skrattade minst i 20 minuter efter det!
kajsa åkte förbi mig i trappan enda ner. såg så fruktansvärt kul ut!
jaja , efter det så fastade hennes jacka o halsduk i byxorna o vi hade snackat om toalettpaper från röven.
okej de låter inget kul , man måste vart me för att fatta det. sen fick kajsa o ja skjuts hem så då la vi oss i sängen.kajsa skrämmer mig o då får hon plågas med mig i en 80 säng. hon har dubbel men hon skrämde mig då la ja mig i hennes ''del'' av sängen! sen åkte ja hem idag efter vi ätit vår goda frukost (bild)

sen blev de o städa i stallet tillsammans med sara :)!
O snart ska ja gå o lägga mig , skola imorgon!
tisdag & torsdag sover ja inte hemma så då blir det ingen uppdateringar..
 lev med det :)


kanon god frukost!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0