Whenever I find the key to happiness, someone changes the lock!

2011-10-20 - 22:22:55

nu har det gått 20 dagar sen flanell togs bort..
måste säga att det känns väldigt tomt .. hon va alltid den som kom fram och ville mysa.
hon va en helt fantastisk häst. men nu finns hon inte längre kvar hos oss..jag måste säga att jag saknar henne massor.

på söndag är den även 2 årsedan vi tog bort litis & det är det jobbigaste jag vart med om, jag har nog aldrig gråtit så mycket som jag gjorde då. hon va verkligen allt för mig , min ögonsten, mitt allt. jag saknar henne sjukt mycket..
Alla hästar har alltid funnits där och alltid fått mig på bra humör. Om det har varit jobbiga dagar så har jag bara åkt ut dit och myst med hästarna i hagen eller i stallet..
o jag har alltid värdesatt alla stunder med hästarna väldigt högt och det är jag väldigt glad för.

som ja har sagt innan , jag släpper inte flanell eller litis jag låter dom bara vara fri. dom förtjänar det bästa.
jag glömmer er aldrig , ni gjorde mina år till dom absolut bästa & ingen kan någonsin tafrån oss våra minnen , dom kommer föralltid leva vidare♥
¨

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0