If you wanna fly, you got to give up all the shit that weighs you down!

2011-10-18 - 22:32:05

som vanligt hade ja min tur .. eller inte!
precis när jag kom till stallet så va händer då? jo det börjar spöö regna och då menar ja verkligen spöregna!
så in med hästarna , på med täcke & så fick dom stå o äta lite hö! ville inte ut o rida i spöregnet tyckte dom kunde få stå inne o torka till lite. sen fick dom gå ut igen dock hade de slutat regna då , så de va ju tur :)

så imorgon hoppas ja på att kunna rida o slippa skit väder! tummen upp för det!

kan förövrigt säga att min jävla skit laddare till skit mobilen är sönder.
så får ha en annan mobil! så kan inte spela några av mina spel... skapligt deprimerande!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0