Sometimes, it takes a good fall to really know where you stand!

2011-10-27 - 20:17:51

så har det gått ett år igen
men såret i mitt hjärta blöder ännu
står här vid din grav
som så mången gång förut
tårar rinner på kinden
du finns med mig var dag
i min själ i mitt inre
du älskade
mitt liv har gått vidare
det är tungt ibland
men jag måste
släpper dig inte
låter dig bara vara fri
du skulle inte vilja
inte önska att jag stannade upp
idag står jag här
lägger en blomma vid din grav
tänker på alla minnen jag har
du finns inte här
men i mitt hjärta lever du
för alltid
Hejhej , stannade kvar i skolan 2 timmar för att va med mina vänner, känns skönt att bara få bara träffa dom och prata. Helt underbart faktiskt!
har även vart ute och ridit , gick rätt bra faktiskt , hon kunde lyssnat på mig lite mer men de gick helt okej .
Dagen har vart lite små känslig, alla dagar kan inte alltid va bra!

Skönt att tillbringa tid i stallet idag, kändes så otroligt tomt .. red i paddocken och kollade till hagen av ren reflex och väntade på att flanell och amadeus skulle komma i full galopp som dom alltid gjorde i sommas när jag red där..
Men när ingen kom , kom verkligheten ifatt .. nellan finns inte mer! så otroligt tomt känns det. Dom som alltid brukade stå där och bara titta & gjorde så att jag fick  ett stort leende på läpparna och kände lycka och trygghet..

godnatt alla..

jag älskar dig♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0