När ditt ex säger "du kommer aldrig hitta någon som mig" svara med "det är poängen."

2011-10-06 - 15:37:24

Jag älskar det där asso , lite sådär ägd kanske??!!

aja har vart hemma ett tag , tog halv 1 tåget hem idag .. skönt o få komma hem tidigt ibland.
planerna va o rida .. men när ja kollar ut blir ja ju inte sådär super sugen på det. får se hur jag gör med den saken.

väntar iaf på att mammi ska komma hem , vi ska dra o handla till imorgon osådär.
fina brudar kommer hit imorgon o sover här. skönt o slippa åka tåg denna helg. helt underbart faktiskt.
åka tåg på natten är rätt segt speciellt om man åker själv som jag alltid gör på helger .. oftast iaf(a)!
haha! har iaf massor o fixa sen eller ahh nu!
ska blandannat baka en tårta för kajsa fyller på måndag så hon ska tjocka sig med den på tåget imorgon .. klockan 7 på morgonen.. inte många som gillar tårta på morgonen.. haha


puss hörs ikväll alla fina :'D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0