Martyrs!

2011-10-08 - 13:56:42

hej , min finfina vänner kom till mig vid kvart över 6 igår.
drog in på willys o köpte chips. gick hem gjorde pizza.. o hur det gick är ju en annan femma haha..fail!
kollade på idol o hade trevligt , sen skräckfilm! ahh i typ 5 minuter sen stängde vi av.. haha! skit läskigt!!
så då blev de hipphipp hora ist!haha

imorse sov vi längre än planerat , josse stängde av larmet i sömnen.. smart tjej haha!
vi drog ut till stallet , fanny , jenny o josse red lite på russin o de gick kanon bra :) !
sen åt vi lite o sen lite tv efter maten..

dom gick för typ 15 minutersen så nu rullar tåget mot linköping skulle ja tro , om de inte är sent ;')!

själv hemma ett kväll .. snacka om att jag kommer dööö!
Livrädd efter dom där 5 minutrerna av filmen. den va sjuk.. efter bara 5 minuter.. usch säger ja bara!
om  ni vill se en skräckfilm o typ skita på er till filmen så kolla på
martyrs!
lägger inte upp någon trailer.. kommer skita på mig dåå.. jag brukar aldrig va såhär rädd för en film!
vet inte vad som händer.. menmen:o!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0