Make them wonder why you're still smiling!

2011-10-02 - 21:26:10

hej har kollat lite på tv nu o sen har jag även ridit en tokhäst.
började med att jag skulle ta in henne ,hon vägrade o komma.
jag gick iväg deusponken följde med mig , russin fick typ panik för deus försvann bakom ett hus.
Så då kom hon i full galopp o vände röven till Haha.
sen då red ja på åkern barbacka.. ahh ni kan ju gissa hur det gick på en överladdad häst.
inte såå bra . huvet rätt upp i luften o hon  lyssnade ju inte precis på mig. så ja va ju nära på o ramla av ett x antal gånger.
Men det är underbart att en häst kan få en o skratta så otroligt mycket. det finns absolut inget finare än o sitta på hästryggen o känna lycka o ha ett enda stort leende på läpparna. helt otroligt underbart!

btw, inga nya bilder kommer det bli under denna veckan , min systemkamera befinner sig just nu i spanien, ni får nöja er med de jag har! 

Nu ska ja krypa ner i sängen , imorgon är det skola igen. Klockan står på halv 8 eller något..
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0