Everyone hears what you say, friends listen to what you say, bestfriends listen to what you don't say!

2011-10-08 - 16:25:58

ska hoppa in i duschen nuu.. känner mig inte sådär super mysig precis!
väntar även på ett samtal.. ska ut mot gripenberg sen ikväll !
Mys med kajsa o ja kommer lätt skita på mig i hennes egna lilla myshus.

ska iaf vänta till typ 8 för då kommer folket hem från
stockholm o även min super saknade kamera!
så den ska få följa med mig. känt mig naken utan den hela veckan!
kommer troligtvis bli en
bildbomb här sen.. de har vart lite ont om bilder denna vecka.

bloggar nog innan ja åker! ha det fin sålänge puss!

2006-2011!
fina underbara minnen :)!












Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0