ajajajajjajajajaja!

2011-10-20 - 19:17:08

Hej!
drog till stallet direkt när jag kom hem, planerna va att skritta russin lite lugnt!
Jag skulle jobba henne i form vilket hon totalvägrade! hon lyssnade inte ett skit på mig.
och mitt humör blev bara sämre och sämre! ja va hungrig och hade svin ont i magen och kunde inte sitta normalt för då gjorde de så äckligt ont i magen!  så först kändes de helt okej. sen skenade hon iväg och jag hade inte hunnit lägga ifrån mig kameran ens.. det enda jag hade i huvet då va. - jag får inte ramla av och ta sönder kamera!
så jag satt kvar. Men jag kan inte säga att ja va på något höjdar humör på henne.. så jag kunde inte skritta på en åker. så jag fick rida ut..så började de såklart spöregna. men jag hann det jag skulle så det va skönt.

hoppas russin är lite lugnare nästa gång och lyssnar på mig.
det gjorde hon inte ett skit idag... hade med mig kameran men mitt humör va inget bra.
så de blev inga bilder

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0