-Omnia vincit amor

2011-10-22 - 16:17:08

hejhooopp! 
gårdagen va kanon , åkte till linköping med 18.45 tåget.
satt o väntade på bussen , sen vidare mot där vii nu va! hah
lite partyy hos thom , as najs:)
sen klockan 1 kom calle balle o hämtade mig o malin & sen tåg till mjölby & sen bil till skänninge o sen tranås.
så va hemma lite över 3 tror ja :)!
har sovit as dåligt i natt så hoppas på att ja sover bättre denna natt.

livet är helt underbart just nu så det finns inte , allt är som det ska!
nu sticker ja ut till favvostallet , mys med min älskade vän sara :)
först fixa stallet o sen rida o efter de skräckfilm! 



Puss på dig bästa vän, tack för igår kväll/natt♥
Malin

jag älskar dig min finaste! tack för en grym kväll/natt! <3

2011-10-23 - 01:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0