With every breath you take, someone just took their last. Stop complaining about what you have and be thankful for not having worse!

2011-11-01 - 16:49:41

hejhej , hemma igen!
Mår rätt bra nu förutom att min röst är helgalen , jag har typ tappat den.. skojar inte.

gårdagen va hur bra som helst , spenderades med underbart folk!
vaknade ju 6 på morgon igår .. o så va vi upp till halv 4 imorse sen somnade runt halv 5 o vaknade vid halv 8!
så jag har inte sovit sådär super mycket , men är ändå inte trött:)
Så drog malin o ja lite på stan o shoppade. (visar sen efter ja duschat)
åt även på donken , underbart att kunna äta någorlunda bra.. fast de gör fortfarande riktigt ont men va tvungen att få i lite mat.


Så nu ska ja hoppa in i duschen och bara mysa kanske ta en kopp te.. vilket ja egentligen inte vill för jag hatar de.. men vill att min hals ska bli bra igen..ska slänga iväg ett sms till världens finaste med!♥
saknar honom redan , även att vi sågs för typ 3 timmarsen!men ändå(a)!

blir inget ridande idag för min del, egentligen borde ja satsa på att bli frisk, min hals nu , är inget o leka med assoo.. ja vilar idag så imonmorgon ska ja ut till stallet o mysa och skritta ut tror ja. sen efter blir det ut och äta med finaste mamma och syster!


Mannen i ditt liv!!

Du är underbar frugan, glöm förfan aldrig det!! Kyss och smek, fingerlek/ din Göran <3

2011-11-01 - 19:22:36
erica!

Så söt är du Ida!, saknar dig!

2011-11-02 - 11:13:59
URL: http://eswensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0