Anafylatisk chock!

2011-11-23 - 22:06:24

äntligen säger jag!
Som jag har väntat.
Mamma ringde ner till sjukhuset idag ,mina medicin är verkligen ett måste nu , ja vill inte få någon anafylaktisk chock igen..!Så mamma ringde och äntligen finns det en läkare som kan skriva ut det till mig. över ett halvår har ja väntat på detta och nu får ja de. Dom sa att de skulle finnas på apoteket efter 7. Men dom ringde tillbaka och sa att dom säkert måste ha en läkare som kan skriva ut detta till mig. Jag blir överlycklig. Slippa gå och oroa mig på samma sett.visst ja måste fortfarande va lika försiktig. Men de är som en säkerhet för mig och ja känner mig samtidigt mycket tryggare.
love♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0