vinner i takt med att lära sig att gå vidare och inse att framtiden erbjuder något finare!

2011-11-22 - 20:23:14

Jag blickar framåt med en blick som blinkar utan någon glädje , Men ja känner inombords att ingenting har vart förgäves. För det spelar ingen roll vad som händer för jag vet att jag lär mig av det som händer till en annan dag.
Så jag stannar kvar och krigar kommer aldrig att besegras. Kommer aldrig att ge upp mitt liv har jag fått för att leva.
Kommer stanna  här , för jag vet att det är värt det. Stunden kommer komma då det hela  till ett slut. Då  jag är i  tusen
bitar men då  starkare än nu.För jag lär mig av min sorg den förbereder nästa  gång
Jag blickar framåt med en blick som blinkar utan någon glädje , Men ja känner inombords att ingenting har vart förgäves. För det spelar ingen roll vad som händer för jag vet att jag lär mig av det som händer till en annan dag.
Så jag stannar kvar och krigar kommer aldrig att besegras. Kommer aldrig att ge upp mitt liv har jag fått för att leva.
Kommer stanna här , för jag vet att det är värt det. Stunder kommer komma då det hela till ett slut. Då  jag är i tusen
bitar men då starkare än nu.För jag lär mig av min sorg den förbereder nästa gång..
Hur det än känns här i mörkret får jag inte blicka ner nu , och jag måste tro på framtiden.För jag vet att efter regnet kommer solen strålar fram och jag vet att allt blir bra igen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0