text till mormortutte♥

2011-11-21 - 22:23:32

hur ska ja skriva så alla förstår hur lycklig jag är för att ha världen finaste vän?!
detta inlägg är till en viss person som alltid fått mig på bra humör i de mörkaste stunder.
De gånger ja sagt ''jag orkar inte mer'' har hon funnits där! Jag minns när ja inte såg något ljus , ljög för alla. ja ville inte visa mig svag.. när det tog slut mellan mig och mitt ex. jag gjorde honom till hela min värld? men när ja förlorade honom hade ja ingenting kvar. ja stängde ut alla från mitt liv. Men trots de fanns hon fortfarande kvar.
ett tecken på en äkta vän. hon fanns där när ja hade en jobbig period och tack vare henne står ja upp idag. På egna ben och insett att jag behöver ingen kille att stödja mig mot. jag är stark nog att stå på mina egna ben och göra mina val alldeles själv! Hon gjort hela mitt liv till något så mycket bättre. Det bästa av allt är att jag kan vara mig själv , har jag något på hjärtat kan ja bara säga det ,vad som helst. hon förstår mig. hon gör mina dagar värda o leva

min lilla fis of gold haha

jag älskar dig bästa vän♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0