livet har sina goda stunder.. wooho!

2011-11-18 - 00:11:03

ligger i sängen och chillar galet..
alarmet ringer om 4 timmar och 15 minuter så planerna nu är att spela lite wordfeud och sen sova.
känns fint.

känner mig  lite , mycket väldigt duktig . så idag kan jag somna med gott samvete.. andra natten på flera år tror ja! Känns otroligt skönt! dessa två dagar har vart dom finaste på länge. Men imorgon.. tillbaka till verkligheten.
Funkar inte att va hemma föralltid. även att ja skulle vilja! så tillbaka till verkligheten imorgon! Känns som jag försöker beskriva som om att jag haft lov? vilket ja inte haft men ändå..haha!
datajäveln dör snart så kanske borde avsluta detta ?!

ni får ha en förjävla bra helg allihoppa.:D
Tänk absolut inte på mig imorgon när ni ligger i soffan , kollar tv och trycker i er massa godis.. medans ni gör de sitter ja på ett tåg som ska ta mig hem till älskade småland! Helt sjukt att sluta 5 på en fredag?!!'
jag är hemma halv 7 på en FREDAG!!! snacka om mina fredagar är förstörda.

tack skolan , tack så himla mycket !

långa dagar 07.00-18-15 rädda mig någon-.-




sommar2011 ♥





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0