The best revenge is to show them that your life is getting better after they're gone.

2011-11-25 - 17:05:27

tänker inte skriva mycket nu , vet att ja bara kommer skriva något ja snart kommer ångra.
så bättre ja säger såhär...

mitt humör är på botten och de mesta är för tillfället kaos.
och ja orkar inte prata om det.hela min dag har sett ut såhär.
haft en fruktansvärd ångest, ett leende på läpparna för att slippa förklara vad som är felet.
något ja är rätt bra. Jag ska egentligen inte klaga alla har vi dåliga dagar , veckor , månader .. osv.
ibland känns de förjävligt.. Men de är endel av livet med  , de vet ja.
''så , upp med huvudet ida''

får se om ja drar mig till linköping med nästa tåg , beror helt på mitt huvud.
vill inte förstöra mina vänners helg och de kanske bäst att ja stannar hemma då.
samtidigt som ja vet att dom får mig på kanon bra humör. ja vet inte hur ja gör.

ha en fin fredag!

jag älskar dig mer än allt annat !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0