Open your mind, before your mouth.

2011-11-29 - 16:59:49

Då va jag hemma , ringde malin en sväng .. hon svarade inte så hon ringde tillbaka.
så har snackat med henne lite.
ringde fanny med .. hon svarade inte.. men hon va också snäll o ringde tillbaka.
fina vänner man har som dissar och sen ångrar sig på direkten (a) eller? haha näää dom är allt bra fina :D
Nu ska ja vänta på min mobil ska bli klar laddad sen ska ja langa iväg ett sms till patricia. vi kankse skulle ut o gå.
Vi får se , är rätt taggad på pizza. lovade mig själv att i fredags va min sista pizza men de sket sig rätt fort.
skiter it (a)!
Jaja , haft en bra dag med underbara vänner , finns de bättre?! svar nej.
nu ska ja ladda min mobil turbo fort o ge mig ut i stormen.. okej de är inte storm men de skulle kunna va de.
ska langa iväg flera sms nu så alla lugnar sig där ute.
jaja puss hej:)
lycka<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0