mobilblogg!

2011-11-03 - 22:03:30

Sitter på tåget nu igen.. Dom som jobbar måste tro att jag älskar att åka tåg vilket jag verkligen inte gör! Åkte halv 9 tåget från Linköping , va i Tranås 15 över! Tog kvart tåget .. Alltså samma!! Pinsamt! Malin o jag har haft en kanon dag , förutom att vi inte kunde bada mer berömde av 5 killar! Riktigt läskigt.. Att dom aldrig kan lämna en i fred , blir så trött på det! Vi gick iaf upp då , Drog till donken sen på stan! Blev endast ett par örhängen idag! Juste vi träffade också Calle på Åhléns! Full o glad som vanligt! nä nu ska ja sluta snacka , är i Linköping om 25 minuter typ! Skönt Ja ska sova direkt när ja kommer hem till tintin , eller ja ska spela lite wordfeud med Malin! Ska absolut inte va social!! Mohah(a) Puss nu är ja i Mjölby vilket betyder 20 min kvar!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0