I hope you choke on those words, I don't think it's even possible to swallow that much bullshit.

2011-11-24 - 22:37:02

har skrivit ut recept till morgondagen!
praktisktprov igen. dehär suger! Nää men de är inte så kul.
men man måste göra sånt med. Gjort kalkylen också.
va tvungen att slå en liten pling till fanny för jag har slarvat bort alla papper..
man blir ju inte förvånad att ja gör det.. haha

Näää, nu ska ja borsta tänderna .. slänga mig i sängen o sova!
spela lite wordfeud kanske. Går till fyra imorgon sen hem fixa mig och så sen tillbaka till linköping!
ska ut o äta med brudarna + gustav hhihi. dock kommer josses saknas.. men de fixar vi nästa helg woopp!

Men förövrigt så rullar livet på hyfsat bra, lite knas just nu känner jag.
känner mig mest vilse , vet inte vad ja vill eller vad som är rätt. ena stunder är de så o i andra helt annat.
Men allt kan inte alltid va solklart antar jag. Men skönt att få spendera tid med folk ja tycker om i helgen.
På lördag ska ja ut till min lilla vän och hur det kommer sluta de vet ja helt seriöst inte. Slutar la som sist.
vi somnar inne i sängen haha! Om jag skulle ta och avsluta allt detta nu.

alla får ha en kanon fin helg. Puss!
josse

Åh gullig du är lilla köttbullen, jag kommer sakna er med!

2011-11-25 - 13:55:43
URL: http://dreamspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0