love...

2011-05-08 - 21:38:17

snart mycket snart kan ja äntligen börja rida igen.
Känner dock att min rygg gör lite ont då och då.
Fast de gör mer ont när ja bara ligger i sängen..

Men ska bli så underbart skönt att börja rida nu igen. Känns som de va flera veckorsen fast de va bara en..
Ska dock vila måndag också sen ska ja hoppa upp om ja inte får mer ont.
Får panik av att inte kunna rida. Nae fyfan ja får faktiskt panik.. Fast har ju vart i stallet. och hälsat på min ängel. Borstat och så men så mycket mer har ja itne gjort faktiskt. tråkigt nog.. Men nu sååå:)!
ÄNTLIGEN SÄGER JA BARA!!:D:D



EFtersom ja har haft ryggproblem så har ja ju fått lägga ner hela min träning för tillfället.
Mycket tråkigt de med måste ja säga.  Så de är bara att börja om nu och ta det lugnt från första början.
Har inte hittat något bra träningschema ännu. Men kanske startar lite lätt imorgon. Eller så kör ja på nästa måndag. Beror ju allt på min rygg.






We're gonna be so far gone
Some place we ain't never been before
Find a new favourite song
We'll end up right where we belong

Come with me everything will be alright
Movin' on 'cause we're leaving it all behind


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0